day 2 - Reisverslag uit Bewdley, Verenigd Koninkrijk van Ilona vos - WaarBenJij.nu day 2 - Reisverslag uit Bewdley, Verenigd Koninkrijk van Ilona vos - WaarBenJij.nu

day 2

Blijf op de hoogte en volg Ilona

26 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bewdley

Ik houd het kort, want we hebben niet veel gedaan vandaag. We hebben lekker uitgeslapen en een lekker ontbijt gehad met toast en thee.
Om toch iets sportiefs te doen wilden we graag naar het bos lopen voor een korte wandeling. Dit bleek moeilijker te zijn dan we dachten. We wouden de kortste route volgen, dit was de blauwe route. Eenmaal aan de wandel waren we al gauw de weg kwijt, we zagen onder aan de heuvel een mooi riviertje en die zijn we gaan volgen. Het riviertje was langer dan we dachten...
Blijkbaar waren we de groene route aan het volgen. Die meer dan een uur zou duren. Gelukkig had Ilona een foto gemaakt van het bord met de routes erop anders waren we nu nog niet thuis geweest. Na 2 uur hadden we eindelijk de uitgang gevonden en we zijn snel naar huis gegaan. Toen we eenmaal thuis waren hadden we erge honger en zijn naar het dorpje gelopen om wat boodschappen te doen. We hebben net lekkere buritto's op. Dalijk gaan we beneden nog even een filmpje kijken en daarna ...?
Morgen word een spannende eerste stage dag!

Sanne & Ilona.

• 27 Januari 2014 - 18:55

Ellie Tholen:

Hoe is het maandag gegaan?
    Hebben jullie nu samen een site?
    Want dan geef ik dat door aan de familie

groetjes Ellie Tholen

• 27 Januari 2014 - 22:50

Erna Klessens:

Succes morgen op jullie eerste stagedag.

• 27 Januari 2014 - 23:14

Tonnie Tholen:

Wij gaan jullie belevenissen met belangstelling volgen.
    Good Luck tomorrow ! En daarna natuurlijk weer zo'n leuk verhaaltje dichten.

• 28 Januari 2014 - 08:05

Saskia Vos:

heey Ilona met Aylin is het leuk daar???????? het lijkt me wel.nu komt mama weer

Heb je een leuk logeeradres???

Heel veel succes met je stage!!!
    Groetjes vanuit Hedel, SasBoyAylin