De heenreis. - Reisverslag uit Bewdley, Verenigd Koninkrijk van Ilona vos - WaarBenJij.nu De heenreis. - Reisverslag uit Bewdley, Verenigd Koninkrijk van Ilona vos - WaarBenJij.nu

De heenreis.

Blijf op de hoogte en volg Ilona

26 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bewdley

Wat een gedoe! Ik ben erachter gekomen dat ik niet van vliegen houd, zeker niet na deze keer. Het vliegtuig was erg ouderwets met proppelors, hier had ik niet echt een goed gevoel bij. Eenmaal onderweg hadden we veel turbulentie. Toen we op het punt stonden om te gaan landen werden we alle kanten op geblazen. Wat was ik blij dat ik eruit mocht en gelijk met beide voeten op de grond stond!
Toen moesten we een trap op en weer je ID laten zien. Toen we de koffers hadden gevonden wouden we weer verder lopen, totdat we werden tegen gehouden door een bewakers. Die zei dat ik mijn tas af moest doen zodat de hond er aan kan ruiken. nou prima, wij dachten nu komt er een enge hond aan die je bijt als hij iets verkeerd ruikt, maar nee hoor. Het was een hele lieve spaniel. Dat hadden we ook weer gehad! Nu nog een uurtje met de trein reizen en we zijn er al.

We gingen even naar buiten kijken om te zien wat er allemaal anders is dan in Nederland en wat gebeurt er? het begint kei hard te hagelen! FIJN.
Het zoeken van de treinen ging gelukkig erg gemakkelijk, totdat we bij Smethwick uitstapten, van platform moesten wisselen en erachter kwamen dat de lift het niet deed, dus moesten we met onze zware koffers naar de 2e verdieping om daarna weer naar beneden te gaan, de lift naar beneden deed het dan weer wel. Gelukkig hadden we wel de trein gehaald! Nu moesten we nog een halfuurtje in de trein zitten en dan kwamen we in Kidderminster aan waar Shelley op ons stond te wachten.
In Kidderminster deed de lift het ook niet dus konden we met onze koffers naar beneden...
Shelley bracht ons naar het huis van Julie, waar wij de komende 10 weken zullen verblijven. Shelley had al veel laten zien, het bedrijf waar we stage gaan lopen, de pub van Julie, andere pubs en de lokal market.
Sanne en ik hebben gister erg lekker gegeten in een restaurantje in het dorp. S'avonds komt Shelley met een fles wijn naar Julie om gezellig wat te gaan drinken.

• 26 Januari 2014 - 17:51

Rowena:

Gelukkig zijn jullie heel aangekomen, hoop dat jullie het verder heel fijn en leuk gaan hebben.

• 26 Januari 2014 - 19:43

Marja:

Gelukkig dat je goed aan gekomen bent, nu lekker genieten van het land en je stage!

Grt van ons allemaal!! X

• 26 Januari 2014 - 20:44

Carli:

Heeeel veel plezier daar!!!

• 03 Februari 2014 - 12:37

Fannie:

Wat leuk! Je hebt Shelley én Julie ontmoet!!! Wat moet dat een feestje zijn geweest :).

• 22 Februari 2014 - 16:05

Ellen Vos:

Ha die Ilona,

Volgens mij heb je het wel goed naar je zin daar en leer je toch veel.

Hebben jullie nog last van het hoge water gehad?