De eerste werkdagen - Reisverslag uit Bewdley, Verenigd Koninkrijk van Ilona vos - WaarBenJij.nu De eerste werkdagen - Reisverslag uit Bewdley, Verenigd Koninkrijk van Ilona vos - WaarBenJij.nu

De eerste werkdagen

Blijf op de hoogte en volg Ilona

29 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bewdley

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik een reisverslag heb geplaatst. Ik heb nu drie dagen op het bedrijf gewerkt en het is best wel vermoeiend!
De eerste dag hebben we in de ochtend een introductie gehad, die heel saai was.. Toen werd ons verteld op welke afdeling we stonden en toen mochten we eindelijk pauze houden. Er zijn nog 3 andere stage lopers, een jongen genaamd Harrie die brits is en 2 deense meisjes, Mette en Sofie. Na de pauze moesten we aan het werk, mijn afdeling voor deze week ik Asia, daar hebben ze kamelen, neushoorns, bufallo's, nilgai's, gemsbok's en nog veel meer waar ik nu niet op kan komen, er zitten een paar engelse namen tussen want ik weet niet hoe ze in het Nederlands heten ...
Ik heb 2 jeeps moeten wassen en en de dieren eten gegeven oftewel gekeken hoe de verzorgers de dieren eten gaf Ha-Ha.
In de introductie werd ons verteld dat alles wat er gebeurt op het bedrijf dat dat op het bedrijf blijft, dus ik hem een limit...

De volgende dag begon ik met het voeren van de dieren samen met Shelley (senior keeper). Totdat ze werd opgeroepen om ergens te helpen, toen mocht ik Sarah gaan helpen met het uitmesten van stallen.
Een groot deel van de tijd zit je in een jeep van de ene plek naar de andere plek te rijden.
De pauzes duren erg lang, het duurt lang voordat je eindelijk pauze hebt en als je pauze hebt heb je zo'n honger dat je als een gek je boterham op eet en dan kun je nog drie kwartier voor je uit zitten kijken.
S' avonds zijn we samen met de twee Deense meisjes uit eten geweest. Dit was erg gezellig en een goede manier om ons Engels te oefenen, Want dit is voor mij nog best moeilijk om van Nederlands naar Engels te gaan.

Vandaag ging erg snel voor bij, ik heb samen met nick heel veel hokken moeten schoonmaken en toen hebben we de tipper vol gegooid met hooi en stro en dat was al weer het einde van de dag.
Nick vroeg of ik de neushoorns al gezien had waarop ik reageerde dat ik ze van veraf gezien had. Toen heeft ze mijn mee genomen naar de verbllijven van de neushoorns, toen ging ze ze naar binnen halen. Samen met nick heb ik neushoorns gevoerd, ze zijn erg rustig en lief. Ik heb zelfs een neushoorn geaaid.


  • 29 Januari 2014 - 19:12

    Marja:

    Hey iloon leuk om te horen wat je allemaal doet daar volgens mij heel vermoeiend maar ook heel mooi en leuk denk ik, succes en kijk al uit naar je volgende verslag haha

    Grt van ons allemaal! xxx

  • 29 Januari 2014 - 19:38

    Bea:

    Ja, je zult 's avonds wel bekaf zijn. En dan nog weer zelf eten koken. Maar dat lukt jullie wel. Kijk weer uit naar je volgende verhaal. groetjes

  • 03 Februari 2014 - 12:36

    Fannie:

    Hoi Ilona,

    Leuk om te lezen wat je allemaal ziet en mag doen. Heel veel succes nog met het vechten tegen je vermoeidheid, zet 'm op!

    Groeten, Fannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bewdley

Ilona

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 3202

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 02 April 2014

Stage Safari park 2014

Landen bezocht: